Pinpointer förbättrar tjänsten för mottagare - Lanserar nytt gränssnitt för ökad kontroll och spårbarhet

Pinpointer förbättrar tjänsten för mottagare - Lanserar nytt gränssnitt för ökad kontroll och spårbarhet

9 juni 2022 08:00:00

Pinpointer förbättrar tjänsten för mottagare - Lanserar nytt gränssnitt för ökad kontroll och spårbarhet

Att kunna ha en total översikt över hela processen gällande mottagande av schaktmassor är av högsta vikt. Därför har Pinpointer nu gjort det ännu smidigare för mottagare att följa alla steg för att öka tryggheten ytterligare. I det nya gränssnittet kan användare dra fördel av funktioner som information om olika typer av mottagning, statistik och avvikelsehantering. Dessutom får de generellt en bättre översikt och uppföljning. Det nya gränssnittet fungerar för alla enheter med en webbläsare.

”Vi arbetar ständigt med utveckling av vår tjänst för att göra det enklare för alla våra användare –avsändare, transportörer och mottagare – att hantera massor. Med det nya gränssnittet får mottagare en ännu bättre översikt och spårbarhet, vilket är något vi vet har efterfrågats”, säger Joakim Klintred, grundare och vd på Pinpointer.

Inom kort kommer det lanseras fler nyheter för användare av tjänsten, som bland annat en uppdaterad mobilapplikation för chaufförer.




För mer information, kontakta:
Joakim Klintred, grundare och vd på Pinpointer, joakim.klintred@pinpointer.se, 0703-417723

Om Pinpointer
Pinpointer är ett svenskt techbolag som med sin oberoende digitala tjänst gör hållbar masshantering enklare för alla. I den digitala tjänsten matchas avsändare med Sveriges största nätverk av mottagare baserat på massornas kvalitet. Samtidigt säkerställer Pinpointer att alla miljökrav uppfylls och att all dokumentation sparas digitalt. Tjänsten vänder sig till alla som vill bli av med, transporterar eller tar emot schaktmassor. Pinpointer lanserades 2019 och finns idag på den svenska marknaden. För mer information, besök www.pinpointer.se eller på LinkedIn